» » آلمان یک – اسپانیا 2/ ماتادورها با حذف میزبان در نیمه نهایی

مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴؛

آلمان یک – اسپانیا 2/ ماتادورها با حذف میزبان در نیمه نهایی

0
207
کد خبر: 2054
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، در اولین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 از ساعت 19:30 امروز جمعه 15 تیرماه 1403 تیم‌های فوتبال اسپانیا و آلمان در ورزشگاه اشتوتگارت آرنا به مصاف هم رفتند که اسپانیا با شکست 2 بر یک میزبان به مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ صعود کرد.
نیمه اول بازی خوبی را شاهد نبودیم، هرچند که اسپانیا یکی دو موقعیت نصف و نیمه روی دروازه میزبان ایجاد کرد، اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.
با شروع نیمه دوم این تیم اسپانیا بود که در دقیقه 52 توسط دنی اولمو روی پاس عرضی یامال 16 ساله به گل رسید، پس از این گل آلمان‌ها به خود آمدند و با در اختیار گرفتن توپ و میدان، حملات فراوانی را روی دروازه ماتادورها ایجاد کردند اما درخشش سیمون و دیرک دروازه مانع گلزنی آلمان شد. همگان به دنبال سوت پایان بازی بودند که حملات میزبان دقیقه 89 جواب داد، در این لحظه میتلستات توپ را از پشت محوطه به طور بلند فرستاد و جاشوا کیمیش با ضربه سری فوق العاده توپ را لب خط به زمین برگرداند تا فلورین ویرتز با شوتی تمام کننده، میزبان را به جام برگرداند. گفتنی است دقیقه ۷۷ ضربه فولکروگ در شرایط نامتعادل به دیرک دروازه اسپانیا برخورد کرد.
بازی در 90 دقیقه قانونی با حساب یک بر یک پایان یافت تا دو تیم شانس صعود خود را در دو وقت اضافه 15 دقیقه امتحان کنند.
در 15 دقیقه وقت اضافه اول بازی کاملا افت کرد و هر دو تیم به تساوی راضی بودند.
در وقت اضافه دوم شرایط کاملا متفاوت شد در همان دقیقه 106 شوت موسیالا جوان آلمانی درون محوطه جریمه اسپانیا به دست کوکوریا برخورد کرد که داور و حتی VAR در بهت همگان اعتقادی به پنالتی برای میزبان نداشتند. آلمان ها در نیمه عالی بودند اما دقیقه 119 مایکل مرینو تعویض طلایی اسپانیا آب سردی را بر پیکره شاگردان ناگلزمان ریخت تا میزبان در خانه و در مرحله یک چهارم نهایی حذف شود.

ترکیب آلمان: نویر، رائوم (۵۷-میتلستات)، جاناتان تا (۸۰-توماس مولر)، رودیگر، کیمیش، کروس، جان (۴۶-آندریچ)، سانه (۴۶-ویرتز)، ‏گوندوغان (۵۷-فولکروگ)، موسیالا و هاورتز سرمربی: یولیان ناگلزمان

ترکیب اسپانیا: سیمون، کارواخال، له نورماند (۴۶-فرناندز)، لاپورت، کوکوریا، فابین روئیز(خوسلو 102) ، ‏رودری، پدری (۸-اولمو)، یامال (۶۳-فران تورس)، موراتا (۸۰-اویارزابال) و ویلیامز (۸۰- مایکل مرینو) سرمربی: لوئیس د لا فوئنته

داور: آنتونی تیلور از انگلیس
کارت زرد:
آلمان: رودیگر (۱۳) - رام(۲۸) - آندریچ (۵۶) - کروس(۶۷) - میتلستات (۷۳) - فلورین ویرتز (۹۴)
اسپانیا: له نورماند (۲۹) - فران تورس (۷۵) - اونای سیمون (۸۲) - کارواخال(۹۹) - رودری(۱۱۰)
آلمان یک – اسپانیا 2/ ماتادورها با حذف میزبان در نیمه نهایی

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    استقبال از افتخارآفرینان اصفهانی در المپیک و پارالمپیک +تصاویر

    مراسم وداع با پیکر مرحوم محمد برزمهری در اصفهان+تصاویر

    ایران یک – قرقیزستان 0 / پیروزی شاگردان قلعه نویی در یک بازی ضعیف+تصاویر

    قهرمانی مازندران در لیگ برتر هندبال ساحلی

    پیگیری مرحله نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی در اصفهان+تصاویر

    پایگاه خبری ذره‌بین ورزش در گروه C قرار گرفت