» » آلمان 2- دانمارک 0 / صعود میزبان در شب صاعقه‌های مرگبار وستفالن

یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴؛

آلمان 2- دانمارک 0 / صعود میزبان در شب صاعقه‌های مرگبار وستفالن

0
689
کد خبر: 2028
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، در دومین بازی از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، از ساعت 22:30 شنبه شب نهم تیرماه 1403 تیم ملی فوتبال آلمان به مصاف دانمارک رفت و با پیروزی 2 بر 0 در یک دیدار جذاب، راهی یک چهارم نهایی شد.
آلمان در مرحله گروهی با 2 برد و یک تساوی و 7 امتیاز، به عنوان صدرنشین گروه A به جمع 16 تیم پایانی رسید تا به مصاف دانمارکی برود که در گروه C با سه تساوی و 3 امتیاز، به عنوان تیم دوم گروه راهی این مرحله شد.
ترکیب آلمان: نویر، رودیگر، رائوم (بنجامین هنریخس 81)، کیمیش، اشلوتربک، آندریخ (امره جان 64 )، کروس، گوندوگان(نیکلاس فولکروگ 64)، سانه(والدمار آنتون 88)، موسیالا (فلورین ویرتز 81)و هاورتس
ترکیب دانمارک: کسپر اشمایکل، کریستنسن(یاکوب برون لارسن 81)، وسترگارد، اندرسن، مائله،‌ هویبرگ، دلانی (کریستین نورگارد 69)، باه(ویکتور کریستنسن 81)، اولسن (یوسف پولسن 69)، اریکسن و هویلوند(یوناس ویند 81)
 آلمان 2- دانمارک 0 / صعود میزبان در شب صاعقه‌های مرگبار وستفالن
حواشی:
از اواسط نیمه اول باران شدیدتر شد و در نهایت پس از یک رعد و برق شدید، مایکل اولیور داور دیدار تصمیم گرفت بازی را متوقف کند و بازیکنان را به خارج زمین بفرستد.
شدت این رعد و برق به حدی بود که آسمان شهر دورتموند به‌طور کامل روشن شد و با واکنش هواداران مواجه شد. پس از ۱۰ دقیقه بازی مجددا از سر گرفته شد و بازیکنان دو تیم پس از گرم کردن مجدد بازی را از دقیقه ۳۵ دوباره آغاز کردند.
 آلمان 2- دانمارک 0 / صعود میزبان در شب صاعقه‌های مرگبار وستفالن

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    استقبال از افتخارآفرینان اصفهانی در المپیک و پارالمپیک +تصاویر

    مراسم وداع با پیکر مرحوم محمد برزمهری در اصفهان+تصاویر

    ایران یک – قرقیزستان 0 / پیروزی شاگردان قلعه نویی در یک بازی ضعیف+تصاویر

    قهرمانی مازندران در لیگ برتر هندبال ساحلی

    پیگیری مرحله نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی در اصفهان+تصاویر

    پایگاه خبری ذره‌بین ورزش در گروه C قرار گرفت