» » اسکاتلند 0 – مجارستان یک/ رویای اسکاتلند نقش بر آب شد

فوتبال یورو 2024؛

اسکاتلند 0 – مجارستان یک/ رویای اسکاتلند نقش بر آب شد

0
165
کد خبر: 2010
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، دیدار تیم‌های ملی اسکاتلند و مجارستان در چارچوب دور سوم مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۴) از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه یکشنبه شب سوم تیرماه 1403 در ورزشگاه اشتوتگارت آرنا با قضاوت فاکوندو تیو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر مجارستان به پایان رسید.
اسکاتلند که رقابت‌ها را با تحقیر مقابل آلمان میزبان آغاز کرده بود در دیدار دوم موفق شد سوییس را متوقف کند و با کسب برتری در این دیدار می‌توانست به عنوان یکی از تیم‌های برتر رتبه سوم راهی مرحله حذفی شود.
در مقابل مجارستان که در گام نخست مقابل سوییس مغلوب و در دیدار قبلی خود مقابل آلمان شکست خورده بود به دنبال ثبت اولین پیروزی در مرحله گروهی پس از سال ۱۹۹۶ بود و می‌توانست در رتبه سوم گروه قرار بگیرد.
سرانجام مجارستان مزد بازی بهتر خود را در دقیقه ۱۰+۹۰ گرفت، ضد حمله سریع مجارها با پاس در عرض رولند زالای همراه شد و کوین اسبوث بازیکنی که در دقیقه ۸۶ وارد میدان شده بود موفق شد گل برتری مجارستان را به ثمر برساند.
با این نتیجه تیم ملی مجارستان با ۳ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و باید منتظر مشخص شدن سایر نتایج گروه‌های دیگر باشد تا شاید بتواند به عنوان یکی از تیم‌های برتر رتبه سوم راهی مرحله حذفی شود. در مقابل تیم ملی اسکاتلند نیز با یک امتیاز در رتبه چهارم ایستاد و از این رقابت‌ها حذف شد.

ترکیب ابتدایی تیم ملی مجارستان: پیتر گولاشی، مارتان داردای، ویلی اوبان، کالوم استایلز، میلوش کرکز، آندراس شافر، اندره بوتکا، بنداگاز بولا، رولاند سالای، دومنیک سوبوسلای و بارناباس وارگا.

ترکیب ابتدایی تیم ملی اسکاتلند: آنگس گان، گرانت هانلی، جک هندری، اسکات مک کنا، اندرو رابرتسون، بیلی گیلمور، کالوم مک کرگر، آنتونی رالستون، اسکات مک تومینای، جان مک گین و چه آدامز.
 اسکاتلند 0 – مجارستان یک/ رویای اسکاتلند نقش بر آب شد
دسته بندی: خبرها / فوتبال / ورزش جهان

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    استقبال از افتخارآفرینان اصفهانی در المپیک و پارالمپیک +تصاویر

    مراسم وداع با پیکر مرحوم محمد برزمهری در اصفهان+تصاویر

    ایران یک – قرقیزستان 0 / پیروزی شاگردان قلعه نویی در یک بازی ضعیف+تصاویر

    قهرمانی مازندران در لیگ برتر هندبال ساحلی

    پیگیری مرحله نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی در اصفهان+تصاویر

    پایگاه خبری ذره‌بین ورزش در گروه C قرار گرفت