» » سوئیس یک - اسکاتلند یک/ امید صعود هر 2 تیم زنده است

فوتبال یورو 2024؛

سوئیس یک - اسکاتلند یک/ امید صعود هر 2 تیم زنده است

0
148
کد خبر: 1989
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، دیدار تیم‌های ملی فوتبال سوییس و اسکاتلند در چارچوب دور دوم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۴) از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب 30 خردادماه 1403 در ورزشگاه کلن اشتادیون با قضاوت ایوان کروزلیاک برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اسکاتلند بود که موفق شد توسط اسکات مک تامینی در دقیقه ۱۳ به گل دست پیدا کند. همچنین در دقیقه 26 ژردان شکیری با یک ضربه تماشایی از پشت محوطه جریمه توپ را به طاق دروازه اسکاتلند رساند.
با این نتیجه تیم فوتبال سوییس بعد از آلمان ۶ امتیازی با ۴ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و در مقابل اسکاتلند با یک امتیاز بالاتر از مجارستان در رتبه سوم ایستاد و به صعود از این گروه امیدوار ماند.
در گروه A یورو ۲۰۲۴ تیم‌های ملی آلمان، سوییس، مجارستان و اسکاتلند حضور دارند که قبل از این دیدار آلمان میزبان موفق شد با برتری ۲ بر صفر مقابل مجارستان به عنوان اولین تیم جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کند.
ترکیب ابتدایی سوئیس: یان زومر، مانوئل آکانجی، فابین شار، ریکاردو رودریگز، میشل آبیشر، گرانیت ژاکا، رمو فرولر، سیلوان ویدمر، ژردان شکیری، دان اندویه و روبن وارگاس. سرمربی: مورات یاکین

ترکیب اسکاتلند: آنگس گان، گرانت هانلی، جک هندری، کیران تیرنی، اندرو رابرتسون، بیلی گیلمور، کالوم مک کرگر، آنتونی رالستون، اسکات مک تومینای، جان مک گین و چه آدامز. سرمربی: استیو کلارک
 سوئیس یک - اسکاتلند یک/ امید صعود هر 2 تیم زنده است
 سوئیس یک - اسکاتلند یک/ امید صعود هر 2 تیم زنده است

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    استقبال از افتخارآفرینان اصفهانی در المپیک و پارالمپیک +تصاویر

    مراسم وداع با پیکر مرحوم محمد برزمهری در اصفهان+تصاویر

    ایران یک – قرقیزستان 0 / پیروزی شاگردان قلعه نویی در یک بازی ضعیف+تصاویر

    قهرمانی مازندران در لیگ برتر هندبال ساحلی

    پیگیری مرحله نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی در اصفهان+تصاویر

    پایگاه خبری ذره‌بین ورزش در گروه C قرار گرفت