» » استفاده از هوش مصنوعی در مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای

دبیر فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای اعلام کرد؛

استفاده از هوش مصنوعی در مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای

0
152
کد خبر: 1982
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، مسعود ملکی دبیر فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری اولین دوره مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای ۲۰۲۴ اظهار داشت: با حضور سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان، فصل جدیدی در ورزش استان باز شده است، آقای صدری مدیری اخلاق مدار است و امیدوارم با هرنیتی در ورزش آمده‌اند خیر باشد.
وی افزود: باید از همه کسانیکه در برگزاری و میزبانی این رویداد حمایت کردند تشکر کنم.
مسعود ملکی پتانسیل استان اصفهان را در ورزش زورخانه ای بالا دانست و اظهار داشت: اگر نگاهی به این رشته در اصفهان داشته باشیم، می‌بینیم چه آدم‌های بزرگی در اصفهان در راس این رشته بودند تا به آماری می‌رسیم که بیشترین آمار زورخانه، ورزشکار و قهرمان را در اصفهان داریم.
دبیر فدراسیون با اشاره به اینکه ورزش باستانی و زورخانه ای ریشه در هویت و فرهنگ ما دارد گفت: بعد از جلساتی که داشتیم ۴۵ کشور را دعوت کردیم به ایران آمدند و فدراسیون جهانی آن را تشکیل دادیم و به دنبال آن مسابقات جهانی پهلوانی را در تبریز برگزار کردیم قرار بود این مسابقات اسفندماه برگزار شود که به تعویق افتاد، برخی کشورها برای حضور قوی و پرقدرت در این مسابقات به ایران آمده‌اند و در شهرهای اصفهان، تهران، قم و قزوین اردوهای آنها در حال برگزاری است.
مسعود ملکی تصریح کرد: عصر روز پنجشنبه 31 خرداد از شبکه ورزش و روز جمعه اول تیرماه از شبکه ۳ پخش مستقیم مسابقات را خواهیم داشت. به دنبال استفاده از تکنولوژی به روز و علمی در مسابقات هستیم، برای اولین بار از هوش مصنوعی در میل و کباده استفاده می‌کنیم و همچنین داوران از سیستم الکترونیکی استفاده خواهند کرد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه نگاه ویژه ای به این رشته شده است، افزود: بودجه ما امسال نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان است که می توانیم جهش خوبی داشته باشیم و در راس فدراسیون سردار باران چشمه، فردی است که بیش از ۳۵ سال در این رشته بوده و به همراه ایشان می‌توانیم به توفیقات بسیاری دست یابیم.
مسعود ملکی در خصوص وضعیت تیم ملی ایران گفت: تیم ملی شامل 5 بازیکن است که 2 نفر از آنها (رسول قربانی و رضا احمدی) و همچنین مربی تیم ملی اصفهانی هستند.
دبیر فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در پایان گفت: مسابقات جهانی به میزبانی اصفهان در 6 رشته برگزار می‌شود که جایزه تیم اول ۳ هزار دلار، تیم دوم ۲ هزار و تیم‌های سوم مشترک نیز یک هزار دلار است.
 استفاده از هوش مصنوعی در مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    استقبال از افتخارآفرینان اصفهانی در المپیک و پارالمپیک +تصاویر

    مراسم وداع با پیکر مرحوم محمد برزمهری در اصفهان+تصاویر

    ایران یک – قرقیزستان 0 / پیروزی شاگردان قلعه نویی در یک بازی ضعیف+تصاویر

    قهرمانی مازندران در لیگ برتر هندبال ساحلی

    پیگیری مرحله نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی در اصفهان+تصاویر

    پایگاه خبری ذره‌بین ورزش در گروه C قرار گرفت