» » باید توسعه همه رشته‌های هیات اسکی را در دستور کار قرار دهیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

باید توسعه همه رشته‌های هیات اسکی را در دستور کار قرار دهیم

0
71
کد خبر: 1902
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مجمع انتخاباتی رئیس هیات اسکی ضمن تبریک به محمود یسلیانی اظهار داشت: امیدواریم تیم جدید هیات اسکی با برنامه‌ریزی مطلوبی که انجام می‌دهند شرایط پیشرفت و توسعه را از نظر کمی و کیفی در حوزه همگانی و قهرمانی فراهم کنند.
وی با بیان اینکه در استان اصفهان پتانسیل مطلوبی برای رشد و توسعه رشته اسکی وجود دارد، افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی، وجود مناطق کوهستانی و برفی و همچنین ورزشکاران با استعداد در این رشته، روزهای خوبی را برای اسکی استان پیش بینی می‌کنم.
جواد محمدی خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر رشته اسکی در سطح کشور و استان شاهد اتفاقات خوبی بود، با همکاری فدراسیون و هیات استان اصفهان با دریافت گواهی بین‌المللی پیست اسکی فریدون‌شهر بین‌المللی شد. شرایط خدماتی و امکانات پیست فریدون‌شهر، بهبود چشم‌گیری داشته و امیدواریم که این روند رو به رشد ادامه‌دار باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در حوزه همگانی و قهرمانی اتفاقات مطلوبی برای اسکی استان اصفهان رخ داده، گفت: سال گذشته ورزشکاران اسکی استان در اکثر مسابقات کشوری حضور پیدا کردند، در تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران که قهرمان آسیا شد، تنها 3 استان در این تیم نماینده داشتند و استان اصفهان با دو ورزشکار یکی از آن 3 استان بود.
وی افزود: شرایط اسکی استان اصفهان مطلوب است و بهتر از این هم می‌تواند باشد اگر از همه ظرفیت‌ها در راستای اهداف مدنظر بهره ببریم، امیدوارم با هم‌افزایی جامعه بزرگ اسکی استان و حمایت اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران این رشته در میادین ملی و بین‌المللی باشیم.
جواد محمدی در پایان تاکید کرد: باید در کنار توسعه اسکی روی برف، توسعه همه رشته‌های زیرمجموعه این هیات به ویژه اسکی روی چمن را هم در دستور کار قرار دهیم.
باید توسعه همه رشته‌های هیات اسکی را در دستور کار قرار دهیم

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر