» » حضور سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان ایران در اصفهان

حضور سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان ایران در اصفهان

0
2000
کد خبر: 38
به گزارش سایت خبری موج ورزش، برنامه آموزش و استعداد یابی دوچرخه سواران استان اصفهان با حضور سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشور در اصفهان آغاز شد.
دراولین روز حضور سه روزه پریموث استرانکار سرمربی اهل کشور اسلوانیا تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان ایران صبح روز یکشنبه از ساعت 8 الی 12 برنامه آموزش و استعداد یابی دوچرخه سواران استان اصفهان در رشته کوهستان در جاده سلامت پارک جنگلی ناژوان اصفهان و پیست دوچرخه سواری کوه قائمیه برای هنرجویان آکادمی دوچرخه سواری در گروه های سنی 10 تا 18 سال برگزار شد .
سر مربی تیم ایران ابتدا درپارک ناژوان با استعدادهای جدید رشته دوچرخه سواری استان آشنا شد وسپس چندین برنامه برای رده 10 تا 15 سال برگزار نمود و برنامه های تکمیلی را برای گروه سنی 16 تا 18 سال در پیست دوچرخه سواری کوهستان قایمیه در کنار کادر فنی و مربیان اصفهانی کیوان لیموئی-یاسر رضوانی-سامان لطفی-ارین ابرامیان پی گیری نمود .
در بعد از ظهر همان روز با حضور خود در پیست دوچرخه سواری کهستانی کلاه قاضی بهارستان در کنار 40 دوچرخه سوار حرفه ای و ملی پوش استان اصفهان برنامه های تمرینی و تکمیلی خود را ارائه نمود .وبرنامه های وی در این تمرین مورد توجه همه ورزشکاران این رشته قرار گرفت .
گفتنی است سرمربی تیم ملی کوهستان ایران روز گذشته در شهرستان خمینی شهر حاضر شده وعلاوه بر نظارت و مشاوره جهت پیست دوچرخه سواری در حال تاسیس این شهرستان با ورزشکاران این رشته در خمینی شهر آشنا شده وبرنامهای خود را ارائه خواهد نمود.
وی در ادامه سفر خود، از پیست دوچرخه سواری کوهستان نجف آباد بازدید کرد و نظرات خود را در خصوص طرح توسعه این پیست برای مسولین این شهرستان ارائه نمود و در جریان برنامه های آموزشی و استعداد یابی این قرار می گیرد .
حضور سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان ایران در اصفهان
دسته بندی: خبرها / ورزش های دیگر

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر