» » بازی سپاهان تراکتور آخرین بازی مورایس

بازی سپاهان تراکتور آخرین بازی مورایس

0
9
کد خبر: 2283
به گزارش پایگاه خبری ذره بین ورزش، تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و تراکتور تبریز در چارچوب هفته ششم لیگ برتر ایران روز جمعه ششم مهرماه و از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می روند.
در صورت عدم نتیجه از سوی سپاهان شاید مورایس از سرمربیگری طلایی پوشان اخراج شود، چراکه این مربی در سال جدید فوتبالی نتایج خوبی را کسب نکرده، سپاهان با شکست سنگین مقابل الاهلی امارات به لیگ دو آسیا سقوط کرد و جالب اینجاست این تیم در اولین بازی خود مقابل تیم نچندان مطرح الوحدات اردن تن به شکست ۲ بر یک داد.
سپاهان هرچند در لیگ صدرنشین است اما این مهم را مدیون پیام نیازمند گلر ملی پوش خود می باشد.
سپاهان شب گذشته در دربی اصفهان بدون تاکتیک و نظم تیمی مقابل ذوب آهن ظاهر شد و دقیقه ۸۳ برد را با تساوی عوض کرد و اگر درخشش نیازمند را شاهد نبودیم شاید اولین شکست طلایی پوشان در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ نیز رقم میخورد.
هواداران سپاهان شب گذشته از نتیجه بازی مقابل ذوب آهن که با نبود نظم و تاکتیک تیمی طلایی پوشان به دست آمد بسیار ناراحت بودند و خواهان اخراج مورایس می باشند.
باید منتظر بازی جمعه مقابل تراکتور اسکوچیچ باشیم و اگر سپاهان بازی را واگذار کند شاید مورایس از اصفهان اخراج شود، جالب اینجاست که مورایس خودش برای اینکه تمام حق و حقوق خود را اخذ کند با گزینه استعفا اصلا کنار نخواهد آمد!
تحلیل: پژمان سلطانی

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    استقبال از افتخارآفرینان اصفهانی در المپیک و پارالمپیک +تصاویر

    مراسم وداع با پیکر مرحوم محمد برزمهری در اصفهان+تصاویر

    ایران یک – قرقیزستان 0 / پیروزی شاگردان قلعه نویی در یک بازی ضعیف+تصاویر

    قهرمانی مازندران در لیگ برتر هندبال ساحلی

    پیگیری مرحله نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی در اصفهان+تصاویر

    پایگاه خبری ذره‌بین ورزش در گروه C قرار گرفت