» » نتایج کامل ورزشکاران ایران در روز دوم المپیک پاریس

همراه با ذره‌بین ورزش در المپیک 2024 پاریس؛

نتایج کامل ورزشکاران ایران در روز دوم المپیک پاریس

0
551
کد خبر: 2167
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، در روز دوم المپیک پاریس 2024، فاطمه مجلل ملی‌پوش روئینگ ایران امروز در شانس مجدد بازی‌های المپیک پاریس به آب زد تا شانس خود را برای صعود به یک چهارم امتحان کند. وی امروز در مصاف با حریفان خود از کشورهای ترکیه، الجزایر و سنگاپور رقابت کرد که با زمان 7:56.48 دقیقه در جایگاه اول قرار گرفت و راهی یک چهارم شد. ۲ قایق اول جواز حضور در یک چهارم را کسب کردند.
 نتایج کامل ورزشکاران ایران در روز دوم المپیک پاریس
مهسا جاور و زینب نوروزی نیز در روئینگ دو نفره 2000 متر به آب زدند و با قرار گرفتن در جایگاه چهارم گروه خود به جدول شانس مجدد راه یافتند. جاور و نوروزی در گروه دوم با رقبایی از ژاپن، پرو، رومانی و آمریکا به رقابت پرداختند و در پایان با زمان ۷:۳۵.۹۷ پس از کشورهای رومانی، آمریکا و پرو در جایگاه چهارم قرار گرفتند و ژاپن نیز پنجم شد. رقابت‌های شانس مجدد فردا(دوشنبه) برگزار خواهد شد.
 نتایج کامل ورزشکاران ایران در روز دوم المپیک پاریس
در تیراندازی و در بخش تفنگ ۱۰ متر بانوان دو نماینده کشورمان در خط آتش قرار گرفتند. در پایان دور مقدماتی شرمینه چهل امیرانی با ثبت امتیاز ۶۳۰ در رده یازدهم ایستاد. فاطمه امینی، دیگر نماینده کشورمان با ۶۲۶/۲ امتیاز بیست و ششم شد. در پایان مرحله مقدماتی ورزشکارانی از کره جنوبی، نروژ، سوئیس، چین، هند، قزاقستان، فرانسه، آمریکا جواز صعود به فینال را کسب کردند. گفتنی است، رقابت های تیراندازی فردا در مرحله مقدماتی تراپ مردان پیگیری خواهد شد و محمد بیرانوند نماینده ایران در این بخش خواهد بود.
 نتایج کامل ورزشکاران ایران در روز دوم المپیک پاریس
همچنین در ادامه مسابقات تنیس روی میز بازی‌های المپیک پاریس که از روز گذشته در ورزشگاه سود پاریس آره‌نا آغاز شده است، نیما عالمیان از ساعت ۱۰:۴۵ به وقت پاریس به مصاف کائو چنگ از چین تایپه رفت و با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد. وی در گیم اول با نتیجه (۱۱- ۷) شکست خورد. عالمیان ست دوم را با نتیجه (۱۱-۲) واگذار کرد. پینگ پنگ باز ایران در ست سوم عملکردی تماشایی داشت و (۹-۱۱) به پیروزی دست یافت. نیما گیم چهارم را (۱۱-۵) واگذار کرد. وی در گیم پنجم (۱۱-۴) شکست خورد و در نهایت بازی را واگذار کرد.
 نتایج کامل ورزشکاران ایران در روز دوم المپیک پاریس
پیش از این روز گذشته نوشاد عالمیان در نخستین دیدارش در مرحله یک‌سی‌ودوم نهایی به مصاف اولاجید اوموتایو از نیجریه رفت و با پیروزی مقابل حریفش راهی مرحله بعد شد. ندا شهسواری پرچمدار کاروان کشورمان نیز که در دور اول با قرعه استراحت مواجه شده بود با پریتیکا پاواده از کشور میزبان مسابقه داد و شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.
با حذف نیما و ندا شهسواری، نوشاد عالمیان تنها نماینده تنیس روی میز ایران در جدول مسابقات است.

برنامه روز سوم ورزشکاران ایرانی:
تیراندازی اهداف پروازی محمد بیرانوند 10:30 صبح
قایقرانی روئینگ دونفره مهسا جاور- زینب نوروزی 12:20 بعدازظهر

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    استقبال از افتخارآفرینان اصفهانی در المپیک و پارالمپیک +تصاویر

    مراسم وداع با پیکر مرحوم محمد برزمهری در اصفهان+تصاویر

    ایران یک – قرقیزستان 0 / پیروزی شاگردان قلعه نویی در یک بازی ضعیف+تصاویر

    قهرمانی مازندران در لیگ برتر هندبال ساحلی

    پیگیری مرحله نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی در اصفهان+تصاویر

    پایگاه خبری ذره‌بین ورزش در گروه C قرار گرفت