» » هلند یک – انگلیس 2 / سه شیرها در فینال حریف کاتالان‌ها شدند

مرحله نیمه نهایی یورو 2024؛

هلند یک – انگلیس 2 / سه شیرها در فینال حریف کاتالان‌ها شدند

0
482
کد خبر: 2085
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، دومین فینالیست یورو ۲۰۲۴ چهارشنبه شب 20 تیرماه 1403 در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند، تیم های فوتبال هلند و انگلیس به مصاف هم رفتند که سه‌شیرها با حساب 2 بر یک از سد هلند گذشتند و در فینال حریف اسپانیا شدند.
دقیقه ۷ روی اشتباه دکلان رایس، ژاوی سیمونز به زیبایی دروازه پیکفورد و انگلیس را باز کرد. دقیقه ۱۶ خطای دومفرایس روی هری کین توسط زوایر و با VAR پنالتی شد و کین توپ را دقیقه ۱۸ به گل تبدیل کرد و بازی مساوی شد. فیل فودن می‌توانست گل دوم را برای انگلیس بزند اما مدافع هلند توپ را از روی خط بیرون کشید. دقیقه ۳۰ دومفرایس با ضربه سر دروازه پیکفورد را تهدید کرد اما ضربه او به تیر خورد. دقیقه ۷۹ ساکاگل دوم انگلیس را زد اما داور آفساید گرفت. واتکینز دقیقه ۱+۹۰ گل پیروزی بخش انگلیس را زد تا این تیم ۲ بر ۱ پیروز و راهی فینال شود.

ترکیب انگلیس: پیکفورد، گوئهی، استونز، واکر، تریپیه (لوک شاو 46)، رایس، ماینو(کانر گالاگر 93)، ‏ساکا(ازری کنسا 93)، بلینگام، فودن (کول پالمر 81)، کین (اوله واتکینز 81)
ترکیب هلند: فربروخن، دامفرایس (جاشوآ زیرکزی 93)، دی‌فرای، فن‌دایک، آکه، شوتن، ‏ریندرز، مالن (ووت وخهورست 46)، سیمونز (برایان بروبی 93)، خاکپو، دیپای (جوی ورمان 35)

هلند یک – انگلیس 2 / سه شیرها در فینال حریف کاتالان‌ها شدند
هلند یک – انگلیس 2 / سه شیرها در فینال حریف کاتالان‌ها شدند

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    استقبال از افتخارآفرینان اصفهانی در المپیک و پارالمپیک +تصاویر

    مراسم وداع با پیکر مرحوم محمد برزمهری در اصفهان+تصاویر

    ایران یک – قرقیزستان 0 / پیروزی شاگردان قلعه نویی در یک بازی ضعیف+تصاویر

    قهرمانی مازندران در لیگ برتر هندبال ساحلی

    پیگیری مرحله نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی در اصفهان+تصاویر

    پایگاه خبری ذره‌بین ورزش در گروه C قرار گرفت