» » رامین رضائیان در استقلال تهران

رامین رضائیان در استقلال تهران

0
181
کد خبر: 2063
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، رامین رضائیان بازیکن تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پس از قهرمانی در جام حذفی آهنگ جدایی سر داده و چندین پیشنهاد از تیم‌های داخلی و خارجی دارد.
وی پیرامون درباره جدایی از سپاهان گفت: دوست ندارم الان درباره‌اش صحبت کنم و دوست دارم زمان دیگری درباره اتفاقاتی صحبت کنم که برای تیم بزرگ سپاهان خوب نیست. تیمی که هواداران عاشقانه آن را دوست دارند و آنقدر با فرهنگ هستند که وقتی آن اتفاقات افتاد به تیم‌شان امید داشتند و ما را تنها نگذاشتند و کنار ما آمدند. به نظرم هواداران سپاهان پس از اتفاقات بدی که افتاد که برای هر تیم بزرگ دیگری بود شاکله‌اش را از دست می‌داد، مزد صبوری‌شان را گرفتند و لیاقت قهرمانی در جام حذفی را داشتیم و به همه هواداران تبریک می‌گویم.
رامین رضائیان در خصوص تصمیم خود برای بازی در ایران یا خارج از ایران گفت: من هنوز با جایی امضا نکرده‌ام و امیدوارم اتفاقی بیافتد که با آرامش بازی کنم. من عاشق چالش هستم و دوست دارم وارد چالش شوم و امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد.
وی در پاسخ به سوالی پیرامون حضور در استقلال گفت: من با افتخار یک جنگجو هستم و دوست دارم جایی باشم که چالش باشد. همیشه هم یاد گرفتم با احترام و بدون حاشیه کارم را کنم و امیدوارم یک اتفاق خوب برای من بیفتد، اتفاقی که دوست داشته باشم.
با توجه به صحبت‌های رضاییان می‌توان حدس زد که شانس استقلال برای به خدمت گرفتن این بازیکن بیشتر از سایر تیم‌ها است، هرچند تیم های عربی سخت به دنبال جذب رامین هستند.
رامین رضائیان در استقلال تهران

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    برگزاری کنگره شهدای ورزشکار استان اصفهان با حضور جانشین رئیس سازمان بسیج

    استقلال تهران 0 - ذوب‌آهن اصفهان 3/ دستپخت مدیران ناکارآمد استقلال + تصاویر

    آغاز لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی سپاهان و تام اصفهان +عکس

    کنگره شهدای ورزشکار استان اصفهان در میدان امام (ره)+تصاویر

    مسابقات بولینگ رسانه بانوان انجام شد

    پایان مسابقات بولینگ رسانه آقایان+تصاویر