» » رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال کیست؟

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال کیست؟

0
688
کد خبر: 2051
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران اعضای هیئت مدیره خود را شناخت و این مدیران جدید جدا از اینکه تیم فوتبال را آماده حضور در لیگ بیست و چهارم و لیگ نخبگان آسیا می‌کنند، باید شرایط را جهت افزایش دامنه ورزش‌های تحت پوشش در باشگاه استقلال را نیز فراهم آورند. مسئله‌ای که از همان روز اول هلدینگ خلیج فارس روی آن تاکید داشت.
طبق قانون، استقلال باید پس از انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره فردی را از داخل آن به عنوان رئیس و یک نفر را نیز به عنوان نایب رئیس انتخاب کند. همچنین وضعیت مدیرعاملی نیز باید مشخص شود تا پس از آن باشگاه وارد پروسه افراد دارای حق امضا شده و روند اداری کار به طور کامل طی شود.
بر اساس خبرهای رسیده، احمد شهریاری که رابطه نزدیکی هم با مدیریت هلدینگ خلیج فارس دارد به عنوان رئیس هیئت مدیره استقلال انتخاب می‌شود و طی دو ماه گذشته هم به نوعی همین کار را انجام داده است. همچنین شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مهدی افضلی نایب رئیس هیئت مدیره استقلال خواهد شد و فرشید سمیعی نیز احتمالاً در سمت خود تحت عنوان مدیرعامل ابقا می‌گردد.
البته در مورد مدیرعامل قانون این اجازه را به استقلال داده که می‌تواند یک نفر خارج از جمع اعضای هیئت مدیره را نیز به سمت فوق منصوب کند ولی باید دید مدیران باشگاه از چنین مجوزی استفاده خواهند کرد یا نه؟

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    استقبال از افتخارآفرینان اصفهانی در المپیک و پارالمپیک +تصاویر

    مراسم وداع با پیکر مرحوم محمد برزمهری در اصفهان+تصاویر

    ایران یک – قرقیزستان 0 / پیروزی شاگردان قلعه نویی در یک بازی ضعیف+تصاویر

    قهرمانی مازندران در لیگ برتر هندبال ساحلی

    پیگیری مرحله نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی در اصفهان+تصاویر

    پایگاه خبری ذره‌بین ورزش در گروه C قرار گرفت