» » کسب مقام سوم توسط سپاهان در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری خزر

کسب مقام سوم توسط سپاهان در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری خزر

0
154
کد خبر: 1918
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، تیم فولاد مبارکه سپاهان در رقابتی دشوار و نزدیک با حریفان مقتدر خارجی و ایرانی در بیست و یکمین تور بین المللی دوچرخه سواری «خزر» پس از احتساب نتایج انفرادی و تیمی مقام سوم این دوره را کسب کرد.
مراسم اهدای جام و مدال‌های تیم‌های برتر این دوره از مسابقات با حضور مسئولان فدراسیون و باشگاه‌ها و ورزشکاران برتر و رییس فدراسیون دوچرخه سواری قطر بعنوان میهمان ویژه در استان مازندران برگزار شد.
در آیین مورد اشاره جام رده سوم مسابقات به محمد باقری مدیر تیم دوچرخه سواری سپاهان و ‌مدال‌های نقره و برنز به بنیامین حقیقی، رکابزن این باشگاه اهدا شد.
در ‌رقابت‌های مذکور تیم هیات دوچرخه سواری استان مازندران و تیم ملی عراق به ترتیب رده‌های اول و دوم را به دست آوردند.
بنیامین حقیقی رکابزن تیم سپاهان در روز دوم مسابقات پس از عبدالوهاب غنی محمد از تیم ملی عراق رده دوم را کسب کرد و در روز سوم پس از ایهاب عبدالخدر از تیم ملی عراق و آرتین صدیقی از تیم دوچرخه سواری مازندران در جایگاه سوم ایستاد.
محمد متین راعی، علی توکلی، پوریا زمانی، محمد عبداللهی و بنیامین حقیقی رکابزنان و حامد جنت، یاسر رضوانی و محمد باقری کادر فنی سپاهان در این دوره بودند.
سپاهان در این دوره از مسابقات با ترکیب کاملاً بومی و با رکابزنان جوان آینده‌دار پا به میدان گذاشت تا ضمن کسب تجربه و مقام در یک آوردگاه مهم و قابل توجه بین المللی بتواند با آمادگی بهتر در رقابت‌های لیگ برتر و دیگر رویدادهای داخلی و بین المللی سال جاری حضور یابد.
بیست و یکمین دوره بین‌المللی دوچرخه سواری خزر گرامیداشت ١٠ هزار و ۴٠٠ شهید سرافراز استان مازندران با حضور نمایندگان سه تیم ملی ارمنستان، ازبکستان و عراق و هفت تیم داخلی فولادمبارکه سپاهان، صنعت مس رفسنجان، فاریس خراسان، مازندران الف و ب، البرز و آذربایجان شرقی متشکل از بیش از ۴۰ ورزشکار در رده سنی جوانان برگزار شد.
کسب مقام سوم توسط سپاهان در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری خزر
کسب مقام سوم توسط سپاهان در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری خزر
کسب مقام سوم توسط سپاهان در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری خزر
کسب مقام سوم توسط سپاهان در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری خزر

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    برپایی کمپ تمرینی استعدادهای برتر تنیس استان اصفهان

    مدال نقره بر گردن فرنگی‌کاران سپاهانی

    برگزاری جشنواره مینی هندبال در استان اصفهان+تصاویر

    انتخاب علیزاده به عنوان رئیس هیات کاراته استان اصفهان+گزارش تصویری

    گزارش تصویری مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان اصفهان

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر