» » صد درصد اعتبارات تخصیصی سال ۱۴۰۲جذب شد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

صد درصد اعتبارات تخصیصی سال ۱۴۰۲جذب شد

0
215
کد خبر: 1904
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، نادیا مرادی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: اعتبارات فصل ۵ استان و ‌ملی و سایر فصول تا پایان سال مالی به طور کامل جذب شد و مبلغی بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال در قالب تفاهم‌نامه به هیات‌های ورزشی استان و‌ شهرستان‌ها و همچنین سازمان‌های مردم نهاد جوانان کمک شد.
وی تاکید کرد: با تلاش و پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، اعتبارات سال ۱۴۰۲ در مقایسه با دو سال گذشته رقم چشمگیرتری بود که در قالب کمک به توسعه ورزش در سطح استان و‌همچنین گسترش فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد جوانان جذب شد.
مرادی افزود: در سال ۱۴۰۲ جمعا مبلغ ۲۰۳ میلیارد و‌۵۲۰ میلیون ریال به هیات‌های ورزشی شهرستان‌ها اختصاص داده شد که این رقم در مقایسه با سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۴۴ درصد و ‌در قیاس با سال ۱۴۰۰ به میزان ۴۱۶ درصد رشد داشته است.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در بخش حمایت مالی از هیات‌های ورزشی استان اصفهان نیز در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۹۷ میلیارد ریال برای توسعه ورزش اختصاص داده شد که رشد قابل توجهی را در جهت کمک به هیات‌های ورزشی نسبت به ادوار گذشته شاهد هستیم.
وی افزود: در سال ۱۴۰۲ و در قیاس با سال۱۴۰۱میزان کمک به هیات‌های ورزشی استان ۱۱۱ درصد و نسبت به 2 ‌سال قبل ۱۳۱۲ درصد رشد داشته است.
مرادی تصریح کرد: در راستای حمایت از فعالیت‌های سازمان های مردم نهاد جوانان نیز با افزایش ۵ برابری اعتبارات این حوزه نسبت به 2 سال گذشته، جمعا ۶۲ میلیارد و‌۴۹۶ میلیون ریال به حوزه جوانان و فعالیت‌های مرتبط با آن کمک شد.
 صد درصد اعتبارات تخصیصی سال ۱۴۰۲جذب شد

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    برگزاری کنگره شهدای ورزشکار استان اصفهان با حضور جانشین رئیس سازمان بسیج

    استقلال تهران 0 - ذوب‌آهن اصفهان 3/ دستپخت مدیران ناکارآمد استقلال + تصاویر

    آغاز لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی سپاهان و تام اصفهان +عکس

    کنگره شهدای ورزشکار استان اصفهان در میدان امام (ره)+تصاویر

    مسابقات بولینگ رسانه بانوان انجام شد

    پایان مسابقات بولینگ رسانه آقایان+تصاویر