» » کمیته استیناف 5 دی را روز بی‌قانونی در فوتبال ایران نامید!

واکنش باشگاه استقلال به بازگشت امتیازات پرسپولیس و سپاهان

کمیته استیناف 5 دی را روز بی‌قانونی در فوتبال ایران نامید!

0
301
کد خبر: 1609
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، آنچه امروز در قالب حکم استیناف مطرح شد، استهزای فوتبال ایران بود. فوتبالی که حتی به قوانین خودش احترام نمی گذارد، چگونه توقع دارد دیگران احترامش را نگه دارند.
باشگاه استقلال به دلیل همین قانون سقف بودجه که قرار بود فوتبال ایران را از بحران گرانی و تورم غیر قابل مهار نجات بدهد، تن به رعایت دستورات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داد اما حالا با بازگشت امتیازات تیم های متخلف، مشخص شد آنچه در فوتبال ایران هیچ ارزشی ندارد همین قوانین است.
باشگاه استقلال با محکوم کردن این نمایش خجالت آور و این بی قانونی محض از این پس خود را ملزم به رعایت قوانین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌داند‌.
به نظر می رسد فدراسیون فوتبال از این قانون تنها برای تامین منابع مالی خود استفاده کرد چرا که امتیاز تیم های خاطی برگردانده شده اما جریمه های مالی پابرجا مانده تا حاصل فعالیت های فرا قانونی برخی تیم ها در فصل نقل و انتقالات، درآمدزایی میلیاردی فدراسیون فوتبال باشد.
باشگاه استقلال این قانون شکنی آشکار را محکوم کرده و پیشنهاد می کند روز 5 دی در تقویم فوتبال ایران به عنوان روز بی قانونی ثبت شود.
باشگاه استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل و از این پس تنها و تنها به قوانین فیفا پایبند خواهد بود و دستورالعمل های سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را هم به دلیل نداشتن وجاهت قانونی و ضمانت اجرایی بایگانی می کند.
باشگاه استقلال همچنین خود را موظف می داند به یک باشگاه خاص که اسپانسر فدراسیون فوتبال شده تبریک بگوید.
در پایان باشگاه استقلال ضمن عذرخواهی از هواداران خود بابت این نمایش مضحک و خجالت آور، از وزارت ورزش و جوانان و نهادهای نظارتی تقاضا دارد با ورود به این ماجرا، مانع ترویج قانون‌شکنی در فضای ورزش کشور شوند.
 کمیته استیناف 5 دی را روز بی‌قانونی در فوتبال ایران نامید!

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    ایران یک – قرقیزستان 0 / پیروزی شاگردان قلعه نویی در یک بازی ضعیف+تصاویر

    قهرمانی مازندران در لیگ برتر هندبال ساحلی

    پیگیری مرحله نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی در اصفهان+تصاویر

    پایگاه خبری ذره‌بین ورزش در گروه C قرار گرفت

    مراسم تشییع مرحوم هوشنگ حریرچیان برگزار شد

    برپایی کمپ تمرینی استعدادهای برتر تنیس استان اصفهان