» » بانوان بلندقامت طلایی روی ریل پیروزی

بانوان بلندقامت طلایی روی ریل پیروزی

0
679
کد خبر: 1104
به گزارش پایگاه خبری ذره بین ورزش ،تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان و سورن پیشگام خراسان رضوی در چارچوب نخستین دیدار هفته پنجم در ورزشگاه‌ ۲۵ آبان روز سه‌شنبه گذشته به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه ۳ بر صفر به سود طلایی‌پوشان صدرنشین پایان یافت تا دختران سپاهانی همچنان بدون رقیب بمانند.
نماینده شایسته اصفهان این بازی را با ترکیب رویا شیری، نیلوفر یمینی، الهه موسوی، هستی نصر اصفهانی، مهدیه رحیمی زارع، سوگند حق‌پرست، بهار بهرامی‌نیا آغاز کرد. با اینکه حریف تلاش زیادی برای تعقیب و پیش افتادن از دختران سپاهان داشت، اما بلندقامتان اصفهان از امتیاز ۱۰ روند فاصله‌گیری را شروع کرده و با توپ‌گیری بهتر ۲۵ بر ۱۶ دست نخست را به نام خود ثبت کردند.
انگیزه مهمان خراسانی در ست دوم بیشتر از قبل شد و نسبتا هم گام با سپاهانی‌ها پیش رفتند، اما باز هم موتور امتیازگیری دختران بلند قامت سپاهان اجازه هنرنمایی به حریف نداده و ست دوم را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به نام خود زدند.
ست سوم را سورن تلاش کرد با تکیه بر شور و انگیزه بیشتر نیمکتش بازی‌ را به سود خود برگرداند، اما بهار بهرامی‌نیا با پاس‌های بی‌نقص، سرویس‌های هدفمند پریسا رحمتی، دفاع‌های مستحکم کاپیتان رویا شیری به همراه هستی نصر و ساینا شجاعی و توپ‌گیری‌های خوب الهه موسوی و نیلوفر یمینی فرصت امتیازگیری به سورن پیشگام نداد تا از همان ابتدا ۵ امتیاز پیش بیفتند. در نهایت دختران طلایی با اقتدار حساب کار را ۲۵ بر ۱۶ کرده و یازدهمین پیروزی سه بر صفر خود را ثبت کردند.
گفتنی است در این بازی سوگند حق‌پرست و یاسمین صمدی که در نیم فصل به سپاهان پیوسته‌اند، به میدان رفته و در اولین بازی خود عملکرد خوبی ارائه کردند.
به گزارش ذره بین ورزش ، مریم حدادی، سرمربی طلایی پوشان نصف جهان پس از پیروزی سه بر صفر برابر سورن پیشگام خراسان رضوی و کسب امتیاز کامل برای تثبیت صدرنشینی، در این دیدار اظهار کرد: تیم ما سرحال، هماهنگ و آماده بود و با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته بودیم، توانستیم مقابل سورن یک بازی جذاب را به نمایش بگذاریم و به پیروزی برسیم.
وی افزود: سورن تیم خوبی است که با فکر بازی می‌کند و در حمله نقشه‌‌های خوبی داشتند، اما توانستیم با آنالیز و هماهنگی خوب دفاع روی تور و عقب زمین مانع اجرایی شدن برنامه‌های آن‌ها شویم.
سرمربی تیم والیبال بانوان سپاهان شرایط تیمش در هفته پایانی مرحله گروهی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: از لحاظ ذهنی، انگیزه و بدنی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌بریم و با آمادگی کامل خود را برای رقابت‌های پلی‌آف آماده می‌کنیم.
حدادی همچنین در پایان در خصوص بازی بعد و آخر تیمش در مرحله مقدماتی برابر زرین اسکان میاندوآب، تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده بازی دیدنی و دشواری برای هر دو تیم خواهد بود. میاندوآب تیم سوم جدول است و تعداد زیادی بازیکن اصفهانی در تیم دارد که همین موضوع حساسیت بازی را بیشتر می‌کند.
بانوان بلندقامت طلایی روی ریل پیروزی
بانوان بلندقامت طلایی روی ریل پیروزی

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر