صفحه نخست | تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش توسط سیدمهدی صدری

تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش توسط سیدمهدی صدری

به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، سیدمهدی صدری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: خوشبختانه امسال هفته تربیت بدنی و ورزش مزین به برگزاری کنگره شهدای ورزشکار شده است. هدف از برگزاری کنگره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، این است که ما شهدای ورزشکار را به نسل جوان معرفی کنیم.
سیدمهدی صدری با بیان اینکه برگزاری صرف کنگره مهم نیست؛ افزود: جامعه ورزش و جوانان بیشترین مخاطب و بیشترین اثرگذاری را در مباحث مختلف دارد، بدیهی است انتظار می‌رود با این گستردگی و تعدد شهدای ورزشکار، نسبت به سایر قشرها، کنگره‌ای برگزار شود که منزلت و جایگاهش برازنده جامعه بزرگ ورزش باشد.
وی در ادامه از جامعه ورزش و جوانان خواست که ساعت 14 روز جمعه 27 مهرماه 1403 با حضور در میدان حضرت امام (ره) حضوری چشمگیر در کنگره شهدای ورزشکار استان اصفهان داشته باشند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان افزود: در هفته تربیت بدنی و ورزش بیش از 1000 برنامه‌ فرهنگی ورزشی در سطح استان اصفهان برگزار می‌شود که در این بین پیوست فرهنگی هم اجرا خواهد شد.
سیدمهدی صدری با اشاره به افتتاح پروژه های نیمه تمام در سطح استان اصفهان اظهار داشت: در هفته تربیت بدنی و ورزش، خانه جوانان شهرستان فلاورجان به مساحتی بالغ بر 570 متر مربع به بهره‌برداری خواهد رسید، کلنگ این پروژه در سال 1396 به زمین زده شد که با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در پایان مهرماه 1403 آماده افتتاح و بهره‌برداری خواهد بود.
وی تصریح کرد: سه زمین چمن مصنوعی در شهرهای ورنامخواست و فولادشهر از توابع شهرستان لنجان به ترتیب به مساحت 1200 و 1000 متر مربع، زمین چمن مصنوعی بزرگ کوهپایه به مساحت 10000 متر مربع و یک سالن ورزشی در هما آباد نایین به مساحت 1350 متر مربع به مرحله افتتاح خواهد رسید.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان ادامه داد: در راستای کنگره 24 هزار شهید استان اصفهان و گرامیداشت 1200 شهید ورزشکار، ساعت 9 صبح روز جمعه 24 مهرماه 1403 تعداد 120 خانه ورزش روستایی تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد، اعتقاد داریم که در روستاها استعدادهای بسیاری وجود دارد، بنابراین باید راهی برای کشف استعدادها پیدا کنیم که ایجاد خانه‌های ورزش در کشف استعدادهای روستائیان بسیار موثر و استان اصفهان در این مبحث عملکرد مطلوبی داشته است.
سید مهدی صدری در پایان گفت: امیدوارم هفته پیش‌رو (هفته تربیت بدنی و ورزش) هفته‌ای پر بار باشد و با برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی ورزشی نشاط و شادابی را در جامعه شاهد باشیم.

مصاحبه: پژمان سلطانی
تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش توسط سیدمهدی صدری
دیروز, 11:27
بازگشت