صفحه نخست | پرسپولیس ایران یک – پاختاکور ازبکستان یک /2 بازی فقط یک امتیاز!

پرسپولیس ایران یک – پاختاکور ازبکستان یک /2 بازی فقط یک امتیاز!

به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دومین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه نهم مهرماه 1403 در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان رفت که این مسابقه با تساوی یک - یک دو تیم به پایان رسید.
در این بازی ابتدا علی علیپور با گل ثانیه 41 خوب پرسپولیس را از حریف خود پیش انداخت اما دراگان چران بازیکن با تجربه پاختاکور در دقیقه 59 با یک شوت فنی کار را به تساوی کشاند تا امتیازات این مسابقه تقسیم شود.
پرسپولیس در بازی اول خود در لیگ نخبگان نیز مقابل الاهلی عربستان با یک گل شکست خورده بود و حالا با یک امتیاز از دو بازی وضعیت خوبی در جدول لیگ نخبگان ندارد.

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، میلاد محمدی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، ایوب العملود، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو (46-سعید صادقی)، وحید امیری (70-اوستون ارونوف)، سروش رفیعی (70-عیسی آل کثیر)، فرشاد احمدزاده (58-سعید مهری) و علی علیپور (58-لوکاس ژوائو).

ترکیب پاختاکور: نظروف، آلیجونوف، عظمیدینوف، عبدالله‌یف، حمرالیف، ادهمزدا، بوریف، سوبریخوجایف، حمداموف (73 - خولدورخونوف)، جوراکوزیف (73 - هاشیموف) و چران (84 - مرِک).

داور: عبدالله جمالی از کویت
اخطار: محمد خدابنده‌لو از پرسپولیس و جوراکوزیف و هاشیموف از پاختاکور
پرسپولیس ایران یک – پاختاکور ازبکستان یک /2 بازی فقط یک امتیاز!
9-07-1403, 21:57
بازگشت