صفحه نخست | پرتغال 0(3) – اسلونی 0 (0) / صعود پرتغال با درخشش کاستا در ضیافت پنالتی‌ها

پرتغال 0(3) – اسلونی 0 (0) / صعود پرتغال با درخشش کاستا در ضیافت پنالتی‌ها

به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و اسلوونی در آخرین دیدار روز سوم مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، از ساعت 22:30 دوشنبه شب دهم تیرماه 1403 در ورزشگاه فرانکفورت آره‌نا به مصاف هم رفتند که یاران رونالدو در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر 0 از سد اسلونی گذشتند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند. این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.
پرتغالی‌ها برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 از دقایق ابتدایی حملات خود را روی دروازه اسلوونی آغاز کردند. شاگردان روبرتو مارتینس در چند صحنه توسط کریستیانو رونالدو، برونو فرناندز و رافائل لیائو موقعیت‌هایی روی دروازه بان اوبلاک سنگربان اسلوونی خلق کردند، اما هیچ‌کدام در نهایت منجر به گل نشد تا دو تیم در طول 90 دقیقه (وقت قانونی) با تساوی صفر بر صفر به استقبال وقت‌های اضافه بروند.
دقیقه 104 داور خطای مدافع اسلونی روی دیه گو ژوتا را در محوطه جریمه اعلام پنالتی نمود که ضربه پنالتی رونالدو توسط اوبلاک مهار شد تا شاهد اشک های رونالدو و مادرش در ورزشگاه فرانکفورت آره‌نا باشیم. در 15 دقیقه پایانی نیز توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا این مسابقه به ضربات مرگبار پنالتی کشیده شود، هر چند در این نیمه ششکو مهاجم اسلونی در مصاف تک به تک با دیه‌گو کاستا نتوانست دروازه پرتغال را باز کند.
در ضیافت پنالتی‌ها درخشش دیه گو کاستا را دیدیم و هر 3 پنالتی نخست اسلونی که توسط ژوزف ایلیچیچ، بالکووچ و وربیچ زده شد را مهار کرد و از طرفی ضربات کریستیانو رونالدو، برونو فرناندز و برناردو سیلوا تبدیل به گل شد.
پرتغال باید در مرحله یک چهارم نهایی روز جمعه ۱۵ تیر رو در روی فرانسه قرار گیرد.
پرتغال 0(3) – اسلونی 0 (0) / صعود پرتغال با درخشش کاستا در ضیافت پنالتی‌ها
پرتغال 0(3) – اسلونی 0 (0) / صعود پرتغال با درخشش کاستا در ضیافت پنالتی‌ها
12-04-1403, 02:24
بازگشت