صفحه نخست | چک یک - گرجستان یک / چک در آستانه برگشت شدن

چک یک - گرجستان یک / چک در آستانه برگشت شدن

به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، دومین مرحله از دور گروهی رقابت‌های یورو 2024 با برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال گرجستان و جمهوری چک در ورزشگاه فولکس پارک آلمان از گروه ششم این مسابقات پیگیری شد که این بازی با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.
هر ۲ تیم نخستین بازی خود را به حریفان خود واگذار کرده بودند. گرجستان در مصاف با ترکیه در یک بازی دیدنی با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و پرتغال با نتیجه ۲ بر یک از سد چک گذشت. در نتیجه ۳ امتیاز این بازی، برای ۲ تیم بسیار حائز اهمیت بود.
چک تیم برتر میدان بود و یک گل در نیمه اول به ثمر رساند که به دلیل خطای هند مردود شد. پس از آن میکاتادزه در وقت‌های تلف شده نیمه اول و برخلاف جریان بازی، گل نخست را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. قهرمان داستان ممرداشویلی دروازه بان گرجستان نام داشت. او با نمایش بدون نقص خود مانع از گل خوردن تیم شد. هیراناچ، که در بازی نخست در برابر پرتغال با زدن گل به خودی، موجب برتری تیم پرتغال شده بود در این بازی خطای پنالتی انجام داد. در نیمه دوم پاتریک شیک موفق شد گل تساوی را برای چک به ثمر برساند و بازی با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.
گرجستان در بازی بعد خود روز چهارشنبه در برابر پرتغال بازی و چک در برابر ترکیه صف‌آرایی می‌کند.
چک یک - گرجستان یک /  چک در آستانه برگشت شدن
2-04-1403, 20:37
بازگشت