صفحه نخست | برگزاری نشست هم اندیشی جامعه ورزش استان اصفهان با عنوان «نهضت روشنگری ویژه انتخابات ریاست جمهوری»

برگزاری نشست هم اندیشی جامعه ورزش استان اصفهان با عنوان «نهضت روشنگری ویژه انتخابات ریاست جمهوری»

به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، نشست هم اندیشی ورزش استان اصفهان با عنوان «نهضت روشنگری ویژه انتخابات ریاست جمهوری» روز سه‌شنبه 22 خردادماه 1403 به میزبانی سازمان بسیج ورزشکاران با حضور سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، سید مهدی صدری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، وحید رجبی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران، حجه الاسلام مالمیر مشاور فرهنگی باشگاه ذوب آهن، جمعی از مدیران و رؤسای هیات‌های ورزشی و‌ پیشکسوتان ورزش استان در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد.
برگزاری نشست هم اندیشی جامعه ورزش استان اصفهان با عنوان «نهضت روشنگری ویژه انتخابات ریاست جمهوری»
سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در این جلسه گفت: ورزش استان اصفهان افتخارات زیادی را برای کشور عزیزمان رقم زده و امیدوار هستیم با حضور سید مهدی صدری در راس ورزش و جوانان استان، این موفقیت‌ها و افتخارآفرینی ادامه دار باشد.
وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) مفاهیمی را با انقلاب اسلامی ایران به ارمغان آورد و در دنیا مطرح کرد که امروزه در دنیا جای خود را به خوبی باز کرده و اکنون روز اوج عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
سردار فدا افزود: از روزی که انقلاب اسلامی پیروز شد، دشمنان ایران به دنبال نابودی کشورمان بوده‌اند، اما جالب اینجاست که در این 45 سال قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هر ساله بیشتر می‌شود و تمام راهبردهای دشمن را از جنگ و ایجاد ناامنی گرفته تا تحریم‌ها خنثی شده است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار داشت: انسان باید مقید باشد و برای مردم کار کند» این جمله ای از امام راحل بود که آیت الله رییسی این جمله را به واقع در دوران ریاست‌جمهوری خود عملی کرد.
وی ادامه داد: اعتماد آیت‌الله رییسی به مردم قلبی و دلی بود، ایشان خستگی را خسته کرده بود.این شهید بزرگوار و همراهان شهیدشان تراز و شاخص یک مسئول جمهوری اسلامی را بالا بردند.
سردار فدا با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری تاکید کرد: اکنون صحنه امتحان است، شما جامعه ورزش باید مردم و مخاطبان خود را به مشارکت و حضور حداکثری توصیه و دعوت کنید. مشارکت قوی، امنیت آور است، مشارکت قوی تهدید را از کشور دور می کند، مشارکت قوی پشتیبانی را برای خادمان ملت مهیا می‌کند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در پایان گفت: امیدواریم با انتخاب اصلح شخصی بر مسند ریاست جمهوری بنشیند که وی راه شهیدان رجایی و رئیسی را ادامه دهد.
همچنین سید مهدی صدری در این نشست ضمن تبریک هفته ازدواج و سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) بیان داشت: شهید آیت الله رئیسی مردی از جنس مردم و خادمی خستگی ناپذیر بود، ایشان در همه مسئولیت‌هایی که بر عهده داشت تلاش کرد روحیه مردمی، ساده‌زیستی و اخلاق مدارانه خود را حفظ کند.
برگزاری نشست هم اندیشی جامعه ورزش استان اصفهان با عنوان «نهضت روشنگری ویژه انتخابات ریاست جمهوری»
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات ریاست جمهوری همچون انتخابات گذشته یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود و اگر به‌ خوبی برگزار شود، یک موتور شتاب‌ دهنده به حرکت انقلاب است.
وی افزود: ملت ایران به ویژه ورزشکاران و جوانان استان اصفهان می‌توانند با حضور خود در انتخابات و رأی حق در سرنوشت آینده خود دخیل باشند.
صدری با دعوت از مردم انقلابی و ولایتمدار استان اصفهان به خصوص ورزشکاران و جوانان برای شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مردم استان اصفهان به ویژه ورزشکاران و جوانان تاکنون با مشارکت حداکثری در تمام انتخاباتی که برگزار شده نشان داده‌اند که پای انقلاب، نظام و رهبری ایستاده‌اند و انشالله در تاریخ هشتم تیرماه ۱۴۰۳ حضور پرشور و حماسی جامعه ورزش و جوانان استان را شاهد خواهیم بود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر انتخابات موضوع مشترکی است که فارغ از هرگونه نگاه‌های سیاسی و دینی، می‌تواند محل همگرایی بین همه تفکرها و گرایش‌ها باشد، موضوع انتخابات به عنوان یکی از نقاط عطف اشتراکی بین همه مردم محسوب می‌شود.
وی در پایان تاکید کرد: جامعه ورزش جزء جوامع فرهیختگان و نخبگان است، تاثیر چهره‌های شاخص ورزشی برای اقناع مردم و جامعه جهت حضور پرشور، ایجاد همگرایی و هم افزایی در موضوع انتخابات کافی است.
برگزاری نشست هم اندیشی جامعه ورزش استان اصفهان با عنوان «نهضت روشنگری ویژه انتخابات ریاست جمهوری»
وحید رجبی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان نیز گفت: اگر اکنون ثبات ایران عزیزمان را شاهد هستیم مرهون درایت رهبر کبیر انقلاب و عملکرد کسانی همچون شهدای خدمت است که با عبور از سختیها و مشکلات به این مهم رسیده‌ایم.
وی در خطاب به مسئولین هیات‌های ورزشی استان اصفهان اظهار داشت: شما عزیزان به عنوان پیش قراولان ورزش استان با دعوت جامعه مخاطب می‌توانید در سرنوشت ایران تاثیرگذار باشید، ورزشکاران شاخص جزء نخبگان و الگوی دیگر جوانان هستند، ایشان با حضور خود به نوعی جوانان این خطه را به پای صندوق‌های رای سوق می‌دهند.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان افزود: آیت الله رئیسی خستگی ناپذیر بود، وی انسانی خدوم بود که خود را متعهد به تبعیت محض از، ولایت فقیه می‌دانست و در برابر منویات و اوامر مقام معظم رهبری دغدغه اساسی داشت و به صورت جدی پیگیر مسائل بود.
وحید رجبی در پایان گفت: امیدوارم در انتخابات پیش رو ملت عزیز ما بتوانند یک جایگزین مناسب در جهت خدمت و آسایش مردم انتخاب کنند، ما وظیفه داریم و البته حق خودمان می‌دانیم که با تحقیق و بررسی بهترین انتخاب را داشته باشیم تا ان‌شاءالله در رأس قوه مجریه توانمندترین فرد قرار بگیرد.
برگزاری نشست هم اندیشی جامعه ورزش استان اصفهان با عنوان «نهضت روشنگری ویژه انتخابات ریاست جمهوری»
23-03-1403, 08:38
بازگشت